Conferinţa Boom United, februarie 2011

Autor: Iaconi Irina

Boom United 2011

În perioada 24-27 februarie, misionarii din organizaţia Viaţa Nouă şi studenţii implicaţi în această organizaţie au participat la o conferinţă cu tema:

Iubeşte pe Dumnezeu Complet pe Tine Corect iar pe Ceilalţi cu Compasiune !

Scopul a fost întarirea si zidirea ucenicilor.

Iată cîteva mărturii de la această conferinţa:

Mulţumesc lui Iisus ca va folosit in viata mea, zaceam in cămin si traiam o stare de nedeterminare si cu  bateriile epuizate, nu mai simteam chemarea sa mai fac miscare in camin, dar aceasta conferinta m-a ajutat sa inteleg unde trebuie sa ajung si cum, si am luat hotarirea ca in puterea Duhului Sfint sa merg, sa fac miscare in camin si in universitate.  Oleg , an.4, Cahul

În aceste trei zile am învățat multe lucruri pe care nu le știam , dar le-am aflat datorită dragostei studenților și a lui Dumnezeu. Am învățat cît de multă înțelepciune și dragoste Dumnezeu ne oferă nouă și eu sunt mulțumitor pentru că Hristos a murit pentru păcatele mele și El este Salvatorul meu . Sunt sigur 100% că prin credința în El voi avea viață veșnică! De azi înainte suflarea mea, sufletul meu o las în mîinile Domnului și mă încred în El pentru totdeauna.  Formanciuc Sergiu

Eu am simțit ca Dumnezeu a fost în mijlocul nostru și am învățat lucruri ca iertarea, dragostea, devotament. Conferinta m-a insuflețit și mi-a dat tărie în credință. Am căpătat speranță și noi puteri pentru a merge în viitor cu încredere în Isus Cristos. Am învățat despre prietenie și m-am îmbogățit cu experiență pentru a avea forțe și perseverență.  Am decis să cresc mai departe și să dezvolt relația mea cu Cristos. Max Surdu, Chisinău

La conferința dată, Domnul mia oferit ocazia să cunosc mai multe despre creșterea mea spirituală, cum sa fac să-L iubesc complet pe Dumnezeu și cum m-ar influența aceasta si deasemenea cum să îi iubesc pe cei din jur după exemplul Lui Cristos. Am decis să-L cunosc mai mult pe Dumnezeu, să-i încredințez unele domenii ale vieții mele pe care nu i le încredințasem pînă acum. La fel vreau  să încerc să îi accept și să îi iubesc pe cei din jur. Jemiga Maria, Balți

Am fost pentru prima dată la conferință! A fost extraordinar! Am trecut prin diverse etape în viața mea, adesea complicate și dificile dar am întîlnit oameni care mi-au spus că este cineva de care sunt iubită și acceptată total. Am crezut ușor și ușor am acceptat acest lucru. Aici Domnul mi-a spus încă o dată cine sunt și ce valoare am. Sunt a Lui! Am decis să nu fiu doar un consumator dar și un producător de afectiune față de ceilalți oameni! Meico Irina, Chișinău.

La această conferință Domnul ma învățat multe lucruri dar am adunat și experintă împlicîndu-mă și avînd responsabilități și chiar am învățat multe din comunicarea cu studenții am învățat că am nevoie să iubesc și acei oameni care nu imi este ușor să îi iubesc. Chiar la această conferință erau unele persoane care îmi era greu să le accept dar enorm m-am bucurat cînd am putut să trec peste asta și am reușit să construiesc relații. Am luat decizia să slujesc altora cu tot ce am, cu toată puterea mea, banii, timpul și să chiar să jertfesc confortul personal . Am luat decizia să accept și să iubesc. Natalia Gheorghiu, Chișinău

La această conferință am învățat  cum să Îl iubesc pe Dumnezeu complet, pe mine corect și cum să îi iubesc pe alții cu compasiune. Am învățat ce este acceptarea adevărată și cum se manifestă ea la oameni. Am înțeles cum pot să cresc în a fi un lider, care este rolul unui lider bun, cum aș putea conduce un grup mic de discuții. Am fost ajutată să înțeleg de unde trebuie să încep și pe ce să mă axez.  Am luat decizia de a avea propriul meu grup de studiu biblic, de a merge regulat la evanghelizare și să lucrez împreună cu studenții în a face mișcare spirituală printre ei. Țurcan Lucia, Cahul

Am învățat la această conferință cum pot iubi correct și să înțeleg mai adinc acea intimitate în relația  pe pe care o avem cu El, cu noi înșine și cu cei din jur. Numai iubindu-l  pe Dumnezeu cu toată inima noastră, cu tot sufletul și cu tot cugetul nostru și cu toată puterea noastră vom putea fi plăcuți și de folos lumii, prietenilor și chiar celor care nu ne sunt prieteni. Recunosc că puțin timp i-am oferit lui Dumnezeu, ascultam de El în grabă. Am decis să-i ofer mai mult timp, fără grabă și seriozitate binemeritată. Vreau să arat mai multă dragoste părinților, prietenilor și să  le vorbesc mai mult despre Cristos și șă îi ajut în măsura posibilităților. Mihai Malanciuc, Chișinău.

Aici am aflat că dragostea Lui Dumnezeu este absolută și unică. Am avut ocazia să văd că sunt și alți tineri care împărtășesc împreună cu mine aceleași păreri despre faptul că Dumnezeu ne iubește la fel și că ne poruncește să-i iubim și pe alții la fel. La ultimul mesaj, am decis ca nu imi voi mai aminti greșelile mele dacă Dumnezeu deja le-a iertat. Si am decis să nu îmi mai aduc aminte și să reamintes permanent celor din jur despre greșelile lor, pentru ca ele afectează dragostea și încrederea. Și aș mai vrea ca în viitor să fiu mai activă și mai răbdatoare în comunicare cu colegii mei. Vreau ca și ei să Îl cunoască pe Domnul. Cărăuș Stela, Chișinău

Aceasta conferinta m-a facut sa ma aflu cit mai aproape de Dumnezeu. Mi-a placut foarte mult totul cum s-a petrecut. A fost un timp minunat si slava Domnului ca a gasit oameni potriviti pentru lucrarea Lui cu studentii. Imi place foarte mult sa ma aflu printre tineri care au acelasi scop si gind « Dumnezeu ». Diana Suvari, Balti

Lucruri pe care Dumnezeu mi le-a descoperit : vreau ca Dumnezeu sa faca lucruri mari prin mine, vreau ca El sa ma modeleze. Dumnezeu mi-a umplut inima cu incredere si cu mai multa indrazaneala in Evanghelizare si ucenicie. Vreau ca mai mult sa ramin il El, sa ma dedic mai mult cu toata energia mea. Doresc ca El sa ma foloseasca in toate situatiile posibile, in fiecare minut al vietii mele ! Sa iubesc mai mult indiferent de oameni si circumstante. Tatiana Draganov, Cahul

Posted on 6 March 2011, in Evenimente and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

