Dumnezeu a spus – “Eu sunt!”

Dintr-o predică de-a lui Loui Giglo despre Moise.

Dumnezeu i-a spus lui Moise să mearga, şi el cu frică şi a întrebat: Cine eşti?

Răspunsul lui Dumnezeu a fost – „Eu sunt”.

Am nevoie de speranţă – şi El a răspuns”Eu sunt!”

Cine poate fi atît de intelegent să rezolve toate acestea? – ”Eu sunt!”

Ce lucrează? – ”Eu sunt!”

Ce va dura? – ”Eu sunt!”

Care e ultimul lucru? – ”Eu sunt!”

Care e cel mai înalt lucru? – ”Eu sunt!”

Am nevoie de un început proaspăt? – ”Eu sunt!”

Am nevoie de o istorie măreaţă? – ”Eu sunt!”

Viziunea mea e mai mare decît resursele mele? – ”Eu sunt!”

Nu mai este nimic real? – ”Eu sunt!”

În cine mă pot încrede? – ”Eu sunt!”

Nu sunt sigur cine este de partea mea. – ”Eu sunt!”

Nimeni nu mă ascultă. – ”Eu sunt!”

Nu am o rugăciune. – ”Eu sunt!”

Căsătoria mea se destramă, şi eu nu ştiu în care direcţie s-o iau. – ”Eu sunt!”

Întotdeauna am visat să fiu căsătorit, dar idee nu am ce va fi. – ”Eu sunt!”

Nu pot să rezist. – ”Eu sunt!”

Eu îi umplu pe alţii, cine mă umple pe mine? – ”Eu sunt!”

Dacă vom eşua, cine va duce lucrul pînă la urmă? – ”Eu sunt!”

Nu prea înţeleg de sunt aici. – ”Eu sunt!”

Am dat tot ce am putut, şi nu e destul. – ”Eu sunt!”

Sunt obosit. – ”Eu sunt!”

Eu las totul. – ”Eu sunt!”

Eu nu pot. – ”Eu sunt!”

Am nevoie de cineva care să mă iubească. – ”Eu sunt!”

Am nevoie de cineva care să mă susţină. – ”Eu sunt!”

„Eu sunt primul şi ultimul, începutul şi sfîrşitul”.

Posted on 13 March 2011, in Dumnezeu şi eu and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

